kräkaaaas!

vaknade vid midnatt av att något inte stod rätt till, det tog några minuter innan jag fattade vad det handlade om och då var det nästan för sent- fick springa för att hinna till toan och hann precis fram innan kaskadspyan bröt sig loss. fy fan! gick och lade mig igen och hann sova typ en halvtimme innan det var dags igen... kräktes ytterligare några gånger under natten och var livrädd för att det skulle vara kräksjukan, den som drabbar iaf mig minst 1 gång per år och lagom opassande (eftersom att jag ska på kryssning imorn!) Nu är jag dock säker på att det var något helt annat, för jag har inte kräkts sedan tidigt imorse och jag har både ätit och druckit. Tur! Kanske hade jag fått i mig något som inte skulle vara i min lilla mage... helt enkelt... men iaf, nu mår jag bra.. om än lite trött efter nattens bravader. Är så sjukt glad över att det inte var kräkis, skulle vara typiskt mig att drabbas av det nu när det är schlagerkryssning å allt! :) Nu är det bara att vila resten av dagen, och ge gärnet på jobbet så att jag kan gå hem i tid imorn! puss

Kommentarer
Postat av: Julle

Du kanske bara ätit nåt dumt. Hoppas*



Bra att du mår bra iaf! Kram!

2012-03-08 @ 18:21:46
URL: http://julles.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0