myskväll

Okej, ska försöka summera veckan som gått lite snabbt.

Var på middag hos svärmor igår, det serverades räkcoctail, fläskfilé med klyftpotatis samt fruktsallad + massor av vin.
Hade en trevlig kväll =)

I torsdags tränade jag, Bodybalance i Kista. Underbart!

I Onsdags var jag hos naprapaten, åt frukost med kärleken, tränade ( kondition ) + jobbade.

I Tisdags red jag, samma ponny som förra gången. Gick väll sådär, men kul var det iaf.

I måndags tränade jag (kondition)

Skulle använda mitt presentkort på Stockhome hade jag tänkt, fick det i födelsedagspresent för 2 år sedan och det går ut nu i februari... Kruxet är bara att butikjäveln har gått i konkurs. När jag väl fått med mig kortet och haft tid att gå dit :S
Iofs förstår jag att de konkade, det är (var) en inredningsbutik med en massa plotter... typ som en färgglad, plottrig wannabe-kopia av typ Lagerhaus. Svindyrt crap som man egentligen inte behöver.
Så det kanske var lika bra att jag aldrig kom iväg ;)

det tyckte john också... hehe...

Imorn ska jag tokstäda och rensa här hemma, det vankas lägenhetsvisning för intresserade på Måndag och då vill man ju att det ska se snyggt ut ;)

Nu blir det fram med Pringles, godis och Loka :D Mjukisar och tända doftljus.
Myskvällen är på intågande.

veckans hiss;
*Sonny och Sara som ÄNTLIGEN fått bäbis. Stort grattis till er båda <3

veckans diss;
*snåla idiotpuckon som plankar på tunnelbanan genom att smita bakom en när man passerar spärrarna. Betala ett eget jävla kort för fan!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0