ingen minns en fegis del.2

Var på kryssning i fredags, först blev vi försenade i hamn ca 1,5 timme för att det blåste så mycket.
Något vi även märkte av på natten, det gungade så sjukt mycket att det knappt gick att gå.
det var tur att vi hade druckit en del för annars hade jag nog kräkts :S
Som tur var slapp jag det och fortsatte festen...

dansgolvet var rätt häftigt, vi gungade i takt med vågorna och alla som dansade förflyttades liksom till vänster....sedan till  höger.... sedan still ett tag... sedan vänster....sedan höger.... osv osv i några timmar.
Många tappade sina drycker, vilket också gjorde det svårt att dansa eftersom att det förutom gungandet var fullt med folk+halt på golvet+glaskross överallt.
Jag tackar mig själv och alla andra för att jag inte ramlade.

det gungade en del även igår förmiddags, men det var ändå hanterbart.

kaptenen var så jävla skön.. han ropade ut i högtalarna att mellan ungefär 10-12 kommer det gunga en del, det blåser ungefär 20 knop. men det är ändå lugnare än inatt.
Fick reda på i efterhand att det hade blåst ca 30 knop under natten :S inte så konstigt att det gungade lite då haha...
Hade ändå riktigt kul .)
fast jag måste erkänna att det fortfarande gungade för mig hela kvällen, och jag trodde att soffan svajade  :S

Dagen blir rätt lugn, håller på och tvättar och ska väll bege mig till gymmet och sedan hem till John efteråt.

saknar fanskapet.

Även om han inte svarar på mina sms :S

men han sover nog, hoppas jag.. eller varför svarar han inte?

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0