woop

det börjar närma sig nu.. .verkligen... närma sig som fan!

det är så klart flytten jag pratar om! vad trodde du?

pratade med Återvinnarna södermalm idag och de ska komma på onsdag och hämta soffan + bokhyllorna. Databordet, tv:n och tvbordet ville de inte ha. men gärna handdukar, sängkläder och annat jox. Lovade att de skulle få lite.

tänkte att jag skulle rensa typ imorn kväll, och sortera upp allt i tre kategorier. Med till vällingby, säljas på loppisen och sen till Återvinnarna.

blir nog bra till slut.

var och red ikväll igen, har ju två lektioner att ta igen då jag varit sjuk.

det gick typ bra.

jag var nervös innan, visste inte hur instruktören var och ifall hon hade tänkt att jag skulle rida ponny eller häst.

Det visade sig till slut gå skitbra, fick massa beröm och det var riktigt roligt att rida faktiskt.

Ska kolla ifall jag kanske kan byta till den gruppen istället, kände att jag trivdes med de andra eleverna också.. .

nu ska jag försöka äta lite och sen sova sött!

puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0