tråkigt!!!

Okej, jag är officiellt trött på att packa! hade ni frågat mig för en månad sedan så hade jag sagt "jag kan knappt vänta tills jag kan börja packa på riktigt, och rensa ut en massa onödigt tjafs."

frågar ni mig nu, så blir svaret "jag hatar, hatar, hatar att packa! det tar ju för fan aldrig slut. Jag ska aldrig mer flytta!"

jag var medveten om att jag har en massa grejer, cdskivor,dvd:er, väskor,skor och KLÄDER i tonvis! Men jag visste inte att det var SÅ MYCKET!!

seriöst, jag hittar fan inte slutet på detta. känns som att jag inte har gjort annat de senaste veckorna men ändå ser jag ingen skillnad.

jaja, blir nog bra till slut. för det måste ju ta slut, eventually... eller?

:S

nu är matpausen slut, och jag måste fortsätta... håller på och tvättar samtidigt. funderar på att tvätta alla kläder jag har (tror dock inte att resten får plats i de 3 maskinerna som är kvar innan tiden är slut.)

Det gäller att ha pli på sig själv.. ibland iallafall ;P

det ska bli SÅ skönt när allt det här är över, när jag har kommit iordning i nya hemmet!

nä nu är det faktiskt dags!

puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0