Nya lyan!

Flytten gick bra, förutom att det var lite småstruligt att backa upp till porten i Tensta eftersom att det var sjukt mkt snöslask och sommardäck på hyrbilen. Men, det var ju inte jag som körde så alltför jobbigt var det inte.
Dessutom blev man ju ganska kall och frussen om tassarna men hey, det går över.

allt fick plats i en vända och efter att ha lastat ut allt i nya lägenheten (inklusive 2 förvirrade katter) så åkte vi tillbaka och hämtade det som skulle till återvinningscentralen.

Vi hann knappt kliva ur bilen förrns det kom 2 polacker som inte pratade engelska men vi förstod iallafall att de ville ha tv:n... ta den ni tänkte jag, suckers.

efter flytten så åt vi pizza och drack öl... och sprit.. och cider...
lagom fulla begav vi oss inåt stan och jag hade en riktigt kul kväll. trots lite incidenter vilka gjorde att halva gänget åkte hem så mötte jag upp Kvickis och hans vän.

Vi dansade järnet på Ett ställe, sjukt kul.. trots att vi bara var där i två timmar typ så har jag träningsvärk idag :S hehe.. otränad.nu eller?

Idag skulle jag egentligen ha packat upp så mycket som möjligt men det slutade med att jag låg och sov mellan typ 16-20 :S Och nu sitter jag här.. nyduschad och hungrig.

det var nog allt för denna gång, ser fram emot att få sova första natten i nya lyan :D

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0