idag går flyttlasset :D

så var det dags, dagen D är här!

Dagen då flyttlasset går mot Johannelund och Vällingby. Det ska bli så kul, även om jag inte är helt klar med packningen ännu. Har lagt upp en ny strategi, att jag packar ner allt jag ska ha med mig så får se det se lite förjävligt ut här ett tag till.

har ju iaf två veckor innan det ska vara städat och klart så det är nog inga problem.

Denna flytt har tagit upp så mycket av min mentala tid de senaste månaderna, Vad ska jag ha med mig? Vad ska jag kasta bort och vad ska jag köpa nytt?

Kommer jag att trivas och vilja bjuda hem folk på middag/filmkvällar eller kommer jag att skämmas och hålla mig borta så mycket som möjligt?

Jag tror mer på det förstnämnda, att jag kommer vilja bjuda hem folk nästan jämt trots att det är så litet .

Iallafall när jag har fått ordning, det kommer kanske ta ett tag -.--

 

Det snöar för övrigt ute, började lite smått med snöblandat regn igår kväll och idag är det helt vitt överallt.

Skoj!

För stunden sitter jag och äter lite frukost och samlar kraften inför dagens planer.

kommer ge er en fullständig redogörelse i efterhand, typ imorn eller nåt =)

puss på er <3

wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0