...för jag reser mig igen ;)

Okej, jag har lovat min gode vän Kvickis att jag ska börja skriva lite mer här.. och då roliga saker, inte bara när jag mår kaos.
Det är säkert fler som efterfrågar.
Visst, jag kan förstå att ni vill läsa annat. Jag själv skulle också tröttna på att läsa en blogg som bara är negativ och ledsen jämt.
Så, jag ger med mig :P
Helgen har varit skoj, utgång både fredag och lördag (när fan körde jag en sådan helg sist?) och det känns som att det räcker ett tag framöver.
Men jag har haft kul, och lärt känna en massa nya människor.
Fredagen spenderades på Kelly´s med Bästa Biritus och Knazfia. Sedan joinade även en kollega och hans 2 vänner samt en vän till Anna
Efteråt gick jag, Anna och hennes vän till Patricia... Där stannade vi och dansade oss svettiga tills de stängde.
Gårdagen spenderades i sängen/soffan med Läsk och hemkörningspizza...
På kvällen blev jag ändå sugen på utgång, hur fan tänkte jag där?
Det ena ledde till det andra och jag hamnde till slut på förfest vid S:t Eriksplan hos Kvickis vän där jag även träffade på några stammisar från jobbet :) det var skoj! Även om jag inte pratat med dem så mkt så kände jag iaf igen dem =)
efter förfesten åkte vi till Globen och Slakthuset (någonstans vid Gullmars tappade vi bort Kvickis? wtf!!) och sedan vidare till Spy Bar (min första gång, aldrig mer. Sjukt överskattat!)
När killarna började prata om efterfest insåg jag att det var dags att bege mig hemåt =)
Hemma väntade nämligen en halv pizza, mjukisar, soffa och Vampire Diaries ,) asgött! behöver jag nämna att jag somnade på soffan?
Så, det har varit en ganska händelserik helg och jag har haft kul så jag tänker inte ha ångest över hur mkt pengar jag har bränt. nej sofi, Inte tänka!
men helgen är inte slut, nu väntar frukost och sedan måste jag sätta fart med packandet. Ska ju för fan flytta om 2 veckor och det känns som att jag inte har packat något alls :S
Måste även hinna träffa lillebror en sväng, han är snäll och ska kvittera ut mina nya hemmanycklar imorn : D :D :D
Puss och kram
@-->---
Okej, jag har lovat min gode vän Kvickis att jag ska börja skriva lite mer här.. och då roliga saker, inte bara när jag mår kaos.
Det är säkert fler som efterfrågar.
Visst, jag kan förstå att ni vill läsa annat. Jag själv skulle också tröttna på att läsa en blogg som bara är negativ och ledsen jämt.
Så, jag ger med mig :P
Helgen har varit skoj, utgång både fredag och lördag (när fan körde jag en sådan helg sist?) och det känns som att det räcker ett tag framöver.
Men jag har haft kul, och lärt känna en massa nya människor.
Fredagen spenderades på Kelly´s med Bästa Biritus och Knazfia. Sedan joinade även en kollega och hans 2 vänner samt en vän till Anna
Efteråt gick jag, Anna och hennes vän till Patricia... Där stannade vi och dansade oss svettiga tills de stängde.
Gårdagen spenderades i sängen/soffan med Läsk och hemkörningspizza...
På kvällen blev jag ändå sugen på utgång, hur fan tänkte jag där?
Det ena ledde till det andra och jag hamnde till slut på förfest vid S:t Eriksplan hos Kvickis vän där jag även träffade på några stammisar från jobbet :) det var skoj! Även om jag inte pratat med dem så mkt så kände jag iaf igen dem =)
efter förfesten åkte vi till Globen och Slakthuset (någonstans vid Gullmars tappade vi bort Kvickis? wtf!!) och sedan vidare till Spy Bar (min första gång, aldrig mer. Sjukt överskattat!)
När killarna började prata om efterfest insåg jag att det var dags att bege mig hemåt =)
Hemma väntade nämligen en halv pizza, mjukisar, soffa och Vampire Diaries ,) asgött! behöver jag nämna att jag somnade på soffan?
Så, det har varit en ganska händelserik helg och jag har haft kul så jag tänker inte ha ångest över hur mkt pengar jag har bränt. nej sofi, Inte tänka!
men helgen är inte slut, nu väntar frukost och sedan måste jag sätta fart med packandet. Ska ju för fan flytta om 2 veckor och det känns som att jag inte har packat något alls :S
Måste även hinna träffa lillebror en sväng, han är snäll och ska kvittera ut mina nya hemmanycklar imorn : D :D :D
Puss och kram
@-->---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0