fattigt..

jahapp, då har man betalat räkningarna igen och är därmed pank.. igen..

känns jävligt gött att jag fick lön för några dagar sedan och redan är tillbaka på noll, trots att jag jobbade arslet av mig förra månaden och fick ut nästan 21000:- efter skatt... och allt är redan slut. Skönt!

skyller på mina jävla krediter, samt ridskolan. utan dessa hade jag kunnat vara kung i baren varenda jävla dag!ju bill
men nu blir det kung på Lidl (nudlar och snabbmakaroner är ju billigt va?) och havregrynsgröt!

fan va surt alltså.. sjukt bitter..

men som sagt, tur att jag fick en bra lön ändå- Så att jag inte hade hamnat ÄNNU mer efter..

Så ni som vill hänga med mig, försök inte att få med mig på massa aktiviteter som kostar pengar..
bio, fika, shopping, utgång osv.. Så till vida att ni inte känner er generösa nog att bjuda ,)

promenader är ju gratis annars ;)

och just det, har ni några bra tips på hur man kan tjäna snabba pengar så hit me!
är öppen för allt.. typ..

(har redan sålt mitt guld, samt rensat ur massa prylar i flytten så har inget mer att sälja... förutom min kropp då :P, men vem vill ha den gamla dammtrasan.. :S )

puss på er

Kommentarer
Postat av: Julle

Du kan få komma å dricka kaffe med oss och promenera på strandpromenaden :)

2012-05-02 @ 09:03:20
URL: http://jullets.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0