Då var det officiellt..

jag fick ett mess av dig idag, det stod "då var det officiellt :(". Det är lite internt, ni vet.. när man är ihop på facebook så är man officiell, likaså när man gör slut.. så när man ändrar sin status till "from being in a relationship to single" så har man gjort slut officiellt.
för oss tog det 2 veckor innan vi ändrade, jag vet inte om det är en okej tidsrymd eller inte. jag känner att jag ännu inte är redo att prata om det, inte med alla. Men det är klart att jag har droppat det lite snyggt för några.
men nu är det alltså ute. Jag har kommit ut ur Gjort-slut-garderoben And I´m proud !
Det är sorgligt, såklart. det suger, såklart. Men jag orkar inte älta det.
Bestämt är bestämt, gjort är gjort. Nu gäller det att gå vidare och bygga upp sig själv. Igen.
Jag har gjort det förr och jag vet att jag klarar det igen.
Jag har varit med om betydligt värre saker än detta och jag har överlevt. Jag är en fighter!
Jag vill till Ön, och krama om mina fina <3
jag behöver er!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kramas med oss också!!! Älskade hjärta

2012-04-06 @ 19:27:27
Postat av: Johnny

2012-04-06 @ 19:30:02
Postat av: Johnny Mattias Pettersson

Klart bruden är en fighter! Klart bruden klarar allt! Du är en grym liten sak Sofflish och kommer snabbt på benen igen. Om inte så står jag gärna där och lyfter upp dig. :D

2012-04-06 @ 19:31:25
URL: http://wooderson.blogg.se/
Postat av: Julle

Vi finns här för dig. Jag har massa kaffe och choklad så det är bara komma över å mysas! Kram

2012-04-06 @ 21:08:15
URL: http://jullets.wordpress.com
Postat av: Cassandra

<3

2012-04-07 @ 23:04:54
Postat av: sofih

åh vad fina ni är, allihopa! <3 Ni är bäst!



2012-04-08 @ 18:55:08
Postat av: Tina

Beklagar :( Men skönt att du tar det så bra. Finns här om du behöver! Kram från din gamla kollega

2012-04-08 @ 19:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0